Маркетинг хөтөлбөрийн агуулга нь шинжлэх ухаан, технологийн онол, судалгааны орчин үеийн арга зүйг эзэмшиж, шинэ мэдлэгийг бий болгох энтерпренер сэтгэлгээгээр хөгжүүлэх мэргэжлийн ур чадварыг эзэмшүүлэхэд чиглэнэ.
ЗЭРЭГ | СУРАЛЦАХ ХЭЛБЭР | СУДЛАХ ХУГАЦАА | ЦАХИМААР БҮРТГҮҮЛЭХ |
---|---|---|---|
Бакалавр | Өдрийн /үндсэн, хамтарсан/ | 4 жил, 3+1 жил | Бүртүүлэх |
Магистр | Өдөр | 1,5 жил | 32-36 багц цаг |
Маркетингийн шинжлэх ухааны онол арга зүйг эзэмшүүлж, оновчтой шийдэл хайх, манлайлах, энтерпренер хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх чадвар бүхий мэргэжилтэнг бэлтгэнэ.
- Маркетингийн үндэс
- Маркетингийн менежмент
- Стратегийн менежмент
- Бизнес төлөвлөгөө
- Олон улсын маркетинг
- Байгууллагын зан төлөв
- Бизнесийн шинжилгээ
- Зар сурталчилгаа
- Үнэ бүрдэлт
- Борлуулалтын менежмент
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- Дээд боловсролтой хүний эзэмшвэл зохих ерөнхий суурь мэдлэг
- Хувь хүний зан төлөв, ёс суртахуун, ёс зүй болон байгууллагын соёлын талаарх мэдлэг
- Байгууллагын тулгамдаж буй асуудлыг олж илрүүлэх, түүнийг шийдвэрлэх арга замуудыг тодорхойлж чадахуйц онолын мэдлэг
- Бизнесийн гадаад болон дотоод орчны судалгаа хийх, үр дүнг тайлагнах замаар удирдлагын шийдвэр гаргахад мэдээлэл болон бизнес төлөвлөгөө боловсруулах, түүнийг хэрэгжүүлэх онолын мэдлэг
- Маркетингийн ерөнхий менежер
- Маркетингийн хэлтсийн дарга
- Борлуулалтын менежер
- Олон нийтийн харилцааны менежер
- Зар сурталчилгааны менежер
- Маркетингийн судалгааны менежер
- Их, дээд сургуульд маркетингийн багш, судлаач
- Төрийн байгууллагуудын эдийн засгийн чиглэлийн хэлтэс тасгуудад мэргэжилтэн
- МЭРГЭЖЛИЙН ХИЧЭЭЛҮҮД
-
- Маркетингийн үндэс
- Маркетингийн менежмент
- Стратегийн менежмент
- Бизнес төлөвлөгөө
- Олон улсын маркетинг
- Байгууллагын зан төлөв
- Бизнесийн шинжилгээ
- Зар сурталчилгаа
- Үнэ бүрдэлт
- Борлуулалтын менежмент
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- ОЛГОХ МЭДЛЭГ
-
- Дээд боловсролтой хүний эзэмшвэл зохих ерөнхий суурь мэдлэг
- Хувь хүний зан төлөв, ёс суртахуун, ёс зүй болон байгууллагын соёлын талаарх мэдлэг
- Байгууллагын тулгамдаж буй асуудлыг олж илрүүлэх, түүнийг шийдвэрлэх арга замуудыг тодорхойлж чадахуйц онолын мэдлэг
- Бизнесийн гадаад болон дотоод орчны судалгаа хийх, үр дүнг тайлагнах замаар удирдлагын шийдвэр гаргахад мэдээлэл болон бизнес төлөвлөгөө боловсруулах, түүнийг хэрэгжүүлэх онолын мэдлэг
- АЖЛЫН БАЙР, АЛБАН ТУШААЛ
-
- Маркетингийн ерөнхий менежер
- Маркетингийн хэлтсийн дарга
- Борлуулалтын менежер
- Олон нийтийн харилцааны менежер
- Зар сурталчилгааны менежер
- Маркетингийн судалгааны менежер
- Их, дээд сургуульд маркетингийн багш, судлаач
- Төрийн байгууллагуудын эдийн засгийн чиглэлийн хэлтэс тасгуудад мэргэжилтэн
ХОЛБОО БАРИХ
Хичээлийн II байрын 306 тоот,
Бизнесийн Удирдлага, Мэдээлэл зүйн Тэнхим
Утас:361589-20